14. heinäkuuta 2014

Google on arvokkain

Huomasitko toukokuisen uutisen? Apple on menettänyt arvokkaimman brändin aseman, jota se piti hallussaan kolme vuotta. Listaa isännöivät amerikkalaiset yritykset. Miksi?

2 kommenttia:

  1. En ny mikää talouden maisteri ole, mutta luulis olevan vaikutusta asiaan, että Yhdysvalloilla maailman isoin pörssi ja talous, joten niiden brändejä arvostetaan.

    VastaaPoista
  2. En ole minäkään asiaan syvälisesti perehtynyt, mutta lienee niin, että erilaisten teknisten brändien eteen tehty työ tuottaa tulosta ja markkinointiosaaminen on hallussa, joten rahavarantojen lisäksi amerikkalaisilla on hyvät mahdolllisuudet olla listaykkösiä.

    VastaaPoista

Creative Commons -käyttölupa
HH some tutuksi, jonka tekijä on outikati, on lisensoitu Creative Commons Nimeä 4.0 Kansainvälinen -käyttöluvalla.