Positiivisella tavalla kevyttä luettavaa asian ytimessä tarjoaa Kati Sulinin Digi-makupaloja - 100 päivää online dialogia Fazerilla. Kirja on Talentumin kustantama vuodelta 2012 ja saatavissa myös e-kirjana, kuten teemaan hyvin sopii. Suosittelen!
Alkuruoaksi voit kuunnella parin minuutin verran, millainen on digitaalinen ilmaveivi.
Tämä on Katin ja Outin Sosiaalinen media tutuksi -kurssin (COM8HH003) opeblogi. Opi somea ja tutustu siihen Haaga-Heliassa virtuaalisesti. Tällä hetkellä kurssi ei ole opetustarjonnassa.
29. huhtikuuta 2012
Miksi ja miten tehdä onnistunutta verkkoviestintää ja -markinointia
Tunnisteet:
amk-opinnot,
brändi,
markkinointi,
nettielämä,
viestintä,
vuorovaikutus
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

HH some tutuksi, jonka tekijä on outikati, on lisensoitu Creative Commons Nimeä 4.0 Kansainvälinen -käyttöluvalla.
Kiitos vinkistä, täytyy tutustua noihin vähän erilaisiin makupaloihin! :)
VastaaPoistaHyvä video ja uskoisin, että kirjakin (en ole tutustunut - vielä). Ei ihme, että Fazer (ja Fazerin sininen) on Suomen tunnetuin brändi. Myös toinen blogikirja markkinointiin samalta kustantajalta, Blogimarkkinointi http://www.bookplus.fi/kirjat/kortesuo%2c_katleena/blogimarkkinointi-14409078 eli saatko blogistasi mainetta, mammonaa vai mahavaivoja.
VastaaPoista