29. huhtikuuta 2012

Miksi ja miten tehdä onnistunutta verkkoviestintää ja -markinointia

Positiivisella tavalla kevyttä luettavaa asian ytimessä tarjoaa Kati Sulinin Digi-makupaloja - 100 päivää online dialogia Fazerilla. Kirja on Talentumin kustantama vuodelta 2012 ja saatavissa myös e-kirjana, kuten teemaan hyvin sopii. Suosittelen!

Alkuruoaksi voit kuunnella parin minuutin verran, millainen on digitaalinen ilmaveivi.


2 kommenttia:

  1. Kiitos vinkistä, täytyy tutustua noihin vähän erilaisiin makupaloihin! :)

    VastaaPoista
  2. Hyvä video ja uskoisin, että kirjakin (en ole tutustunut - vielä). Ei ihme, että Fazer (ja Fazerin sininen) on Suomen tunnetuin brändi. Myös toinen blogikirja markkinointiin samalta kustantajalta, Blogimarkkinointi http://www.bookplus.fi/kirjat/kortesuo%2c_katleena/blogimarkkinointi-14409078 eli saatko blogistasi mainetta, mammonaa vai mahavaivoja.

    VastaaPoista

Creative Commons -käyttölupa
HH some tutuksi, jonka tekijä on outikati, on lisensoitu Creative Commons Nimeä 4.0 Kansainvälinen -käyttöluvalla.