2. maaliskuuta 2016

Viranomaiset haluavat someen

Kukapa olisi arvannut, että juuri verottaja haluaa olla edelläkävijä viranomaisviestinnässä? Se nimittäin hyödynsi Periscopea 12.2.2016 tiedotustilaisuudessa, jossa julkistettiin arvonlisäveron verovajeraportti. Katsojia oli 152!

Yrityspuolella Periscopen hyödyntäjiä on jo nyt enemmän (mm. Alko, Finnair ja Lidl). Jos olet viime aikoina huomannut tämänkaltaisia kokeiluja, kerro siitä kommentoimalla tätä postausta.

2 kommenttia:

  1. Tänään tuli jälleen mielenkiintoinen aluevaltaus Periscopessa, kun Kela esitteli uudistuneen äityispakkauksen siellä. Lisää aiheesta: http://yle.fi/uutiset/mihin_vareihin_valtio_pukee_vauvat_tana_vuonna_uusi_aitiyspakkaus_julkistetaan_periscopessa/8718426

    Lisäksi myös Lidl jatkaa Periscopessa aloittamaansa kesätyöntekijöiden rekrykampanjaa edelleen samassa kanavassa: http://www.aamuset.fi/naista-puhutaan/koulutkurssit/lidl-etsii-harjoittelijoita-hakuvinkit-periscopessa

    Vaikuttaa siltä, että monenlaiset tahot yrittävät tosiaan ottaa palvelua omakseen ja sitä kokeillaan monenlaisiin tarkoituksiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri bongasin Kelan itsekin. Periscope on nyt todella iso juttu. Kaikki haluavat sinne.

      Poista

Creative Commons -käyttölupa
HH some tutuksi, jonka tekijä on outikati, on lisensoitu Creative Commons Nimeä 4.0 Kansainvälinen -käyttöluvalla.