Kukapa olisi arvannut, että juuri verottaja haluaa olla edelläkävijä viranomaisviestinnässä? Se nimittäin hyödynsi Periscopea 12.2.2016 tiedotustilaisuudessa, jossa julkistettiin arvonlisäveron verovajeraportti. Katsojia oli 152!
Yrityspuolella Periscopen hyödyntäjiä on jo nyt enemmän (mm. Alko, Finnair ja Lidl). Jos olet viime aikoina huomannut tämänkaltaisia kokeiluja, kerro siitä kommentoimalla tätä postausta.
Tänään tuli jälleen mielenkiintoinen aluevaltaus Periscopessa, kun Kela esitteli uudistuneen äityispakkauksen siellä. Lisää aiheesta: http://yle.fi/uutiset/mihin_vareihin_valtio_pukee_vauvat_tana_vuonna_uusi_aitiyspakkaus_julkistetaan_periscopessa/8718426
VastaaPoistaLisäksi myös Lidl jatkaa Periscopessa aloittamaansa kesätyöntekijöiden rekrykampanjaa edelleen samassa kanavassa: http://www.aamuset.fi/naista-puhutaan/koulutkurssit/lidl-etsii-harjoittelijoita-hakuvinkit-periscopessa
Vaikuttaa siltä, että monenlaiset tahot yrittävät tosiaan ottaa palvelua omakseen ja sitä kokeillaan monenlaisiin tarkoituksiin.
Juuri bongasin Kelan itsekin. Periscope on nyt todella iso juttu. Kaikki haluavat sinne.
Poista