Miksi ja miten tehdä onnistunutta verkkomarkkinointia ja -viestintää? Mistä syntyy some-hitti? Mikä kiinnittää sinun huomiosi?
Positiivisella tavalla kevyttä luettavaa asian ytimessä tarjoaa Kati Sulinin Digi-makupaloja - 100 päivää online dialogia Fazerilla. Kirja on Talentumin kustantama vuodelta 2012 ja saatavissa myös e-kirjana, kuten teemaan hyvin sopii. Suosittelemme!
Mikael Granlundin tekemä ilmaveivi on jo kaksivuotias. Alkuruoaksi voitkin nyt kuunnella parin minuutin verran, millainen on digitaalinen ilmaveivi.
Sosiaalinen media on paitsi kaupallisten tarkoitusperien foorumi myös yhteiskunnallisen vaikuttamisen kanava. Tietysti siellä tehdään politiikkaakin - ja tulevaisuudessa entistä enemmän.
Tämä on Katin ja Outin Sosiaalinen media tutuksi -kurssin (COM8HH003) opeblogi. Opi somea ja tutustu siihen Haaga-Heliassa virtuaalisesti. Tällä hetkellä kurssi ei ole opetustarjonnassa.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
HH some tutuksi, jonka tekijä on outikati, on lisensoitu Creative Commons Nimeä 4.0 Kansainvälinen -käyttöluvalla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti