31. maaliskuuta 2014

Some osaksi organisaation verkkoviestintää?

"Some on monelle yritykselle vielä nuorten hömppää" (Yle 27.8.2013)

Edelleenkin sosiaalinen media helposti tarkoittaa pelkkää Facebookia. Verkkoviestinnän suunnittelussa somea ei välttämättä osata ottaa riittävästi huomioon. Parhaimmillaan some kuitenkin toimii hyvänä brändin rakentamisen ja profiloinnin kanavana.

Tilastokeskuksen raportista ilmenee monia kiinnostavia seikkoja tietotekniikan kehittymisestä. Vuonna 2013 sosiaalista mediaa käytti 38 % yrityksistä. Selvästi yleisin käyttötarkoitus on imagon kehittäminen ja tuotteiden markkinointi.

Millaisia kokemuksia sinulla eri yhteisöjen sosiaalisen median käytöstä? Mitä havaintoja teit Tilastokeskuksen tietojen perusteella?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Creative Commons -käyttölupa
HH some tutuksi, jonka tekijä on outikati, on lisensoitu Creative Commons Nimeä 4.0 Kansainvälinen -käyttöluvalla.