Hyvässä sosiaaliseen mediaan perustuvassa kampanjassa tehdään some-strategia ja valitaan mitä sovelluksia käytetään. Muista kohderyhmä ja huomioi tavoitteissa mitä tykkääminen saa maksaa. Entä mikä on onnistunut kampanja. Strategiasta ei ole hyötyä jos kampanjalla ja sivustolla ei ole sisältöä. Seuraa ja analysoi näkyvyyttä ja kävijöiden käyttäytymistä sivustollasi. Kenellä on vastuu kampanjasta. Millaisen lähestymistavan valitset. Tutustu menestystarinoihin ja hyviin käytänteisiin. Selvitä kompastuskivet etukäteen. Mieti miten toimit ja miten hallitset verkkomainetta. Muista, että aina on parannettavaa. Lue lisää.
![]() |
| Kotisivu ja blogi somen tukemana |
Sosiaalista mediaa kannattaa käyttää markkinoimaan sivustoa. Sosiaalinen media määrittelee vuorovaikutuksen uudelleen. Ota tämä markkinoinnissa huomioon. Perinteistä web-sivua (tai blogia websivuna) tarvitaan edelleen. Erilaisilla some-sovelluksilla houkutellaan asiakkaat sivutolle ja sielläkin tarvitaan toimintaa.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti