Tämä on Katin ja Outin Sosiaalinen media tutuksi -kurssin (COM8HH003) opeblogi. Opi somea ja tutustu siihen Haaga-Heliassa virtuaalisesti.
Tällä hetkellä kurssi ei ole opetustarjonnassa.
itseäni puhutteli ehkä eniten "Palvelujen digitalisointi kesyttää arjen kaaoksen" - artikkeli (http://blog.kauppalehti.fi/suomi-digitaaliseksi/palvelujen-digitalisointi-kesyttaa-arjen-kaaoksen). Itse kun olen sitä sukupolvea että nopesti pitää päästä joka paikkaa ja kaiken pitää toimia nyt eikä kohta. Pitkään odotin innolla että Kela sai itsensä sähköistettyä ja sosiaalitoimistoa odotellaan seuraavaksi. Puhelimen kalenteriin kun saa muistutuksia ja muutenkin puhelimeen, joka on aina mukana, niin eipä jää mm. missä artikkelissa puhuttiin niistä neuvola käynneistä tai lelupäivistä, ei mikään unohdu kun vaan jaksaa puhelimella itseään muistuttaa.
Kannatan julkisen hallinnon peruspalveluiden digitalisointia, jolloin yhdellä kirjautumisella saisi itseään kaikki koskevat tiedot ja pääsisi sitä kautta myös hoitamaan asioitaan. Ei jonotuksia puhelimessa...asioiden hoito helpottuisi. Vinkkinä voisi olla myös "Palveluiden" tai "Tuotteiden" Markkijoille, että kehittäisivät "Yhden Kortin", joka kävisi joka paikkaan, ettei tarvitsisi raahata painavaa "Korttilompakkoa" mukana kokoajan.:-)
itseäni puhutteli ehkä eniten "Palvelujen digitalisointi kesyttää arjen kaaoksen" - artikkeli (http://blog.kauppalehti.fi/suomi-digitaaliseksi/palvelujen-digitalisointi-kesyttaa-arjen-kaaoksen).
VastaaPoistaItse kun olen sitä sukupolvea että nopesti pitää päästä joka paikkaa ja kaiken pitää toimia nyt eikä kohta. Pitkään odotin innolla että Kela sai itsensä sähköistettyä ja sosiaalitoimistoa odotellaan seuraavaksi. Puhelimen kalenteriin kun saa muistutuksia ja muutenkin puhelimeen, joka on aina mukana, niin eipä jää mm. missä artikkelissa puhuttiin niistä neuvola käynneistä tai lelupäivistä, ei mikään unohdu kun vaan jaksaa puhelimella itseään muistuttaa.
Kannatan julkisen hallinnon peruspalveluiden digitalisointia, jolloin yhdellä kirjautumisella saisi itseään kaikki koskevat tiedot ja pääsisi sitä kautta myös hoitamaan asioitaan. Ei jonotuksia puhelimessa...asioiden hoito helpottuisi. Vinkkinä voisi olla myös "Palveluiden" tai "Tuotteiden" Markkijoille, että kehittäisivät "Yhden Kortin", joka kävisi joka paikkaan, ettei tarvitsisi raahata painavaa "Korttilompakkoa" mukana kokoajan.:-)
VastaaPoista