13. huhtikuuta 2015

Kulutuskäyttäytyminen murroksessa

Kannattaa lukea Hesarin Vieraskynä: Markkinoinnin osaaminen on päivitettävä nykyaikaan.

Oletko diginatiivi? Tiedätkö kauppaan mennessäsi, mitä haluat? Millainen markkinointi puhuttelee sinua?

Jos et vielä ole tutustunut tuoreeseen digibarometriin, nyt on aika. Samalta sivustolta löytyy myös vuoden takainen aineisto.

Voit pohtia kysymyksiä omaan blogiisi tai kommentoimalla tätä postausta.

4 kommenttia:

  1. Ehdin katsomaan eilen yhden videon (Mahdollisuudet lisääntyvät, mitä tekee Suomi?), ja meinaan kyllä katsoa nuo kaikki muutkin. Aika mielenkiintoista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa, että innostuit. Toivottavasti muutkin.

      Poista
    2. Iha alkoi hengästyttää kun oli semmosia sanoja ja tietomassoja! Mutta tottahan tuo on, kaupankäynti ja markkinointi on muuttunut viimeisen kymmenenvuoden, tai sen aikana, kun netti otettiin käyttöön, roimasti. Mukana on välillä vaikea pysyä!

      Poista
  2. Täytyy joku vapaapäivä kuunnella nämä läpi. On kyllä hyvin mielenkiintoisia. Varsinkin verkkokauppa video kiinnostaa. Suomessa tullaan vähän jäljessä verkkokauppa asiassa. En pysty ymmärtämään miten Suomen sisällä toimituksissa menee yli viikko ja ulkomailta tilatessa tuotteet tulevat usein nopeammin ja vielä usein ilmaisella toimituksella. Täytyypä katsoa video ja kirjoittaa sitten postaus :)

    VastaaPoista

Creative Commons -käyttölupa
HH some tutuksi, jonka tekijä on outikati, on lisensoitu Creative Commons Nimeä 4.0 Kansainvälinen -käyttöluvalla.