Tästä moni postasi viime viikolla. Mekin twiittasimme asiasta.
Jos klikkauksia manipuloidaan maailmalla jo yleisesti, miksi näin ei tapahtuisi myös Suomessa? Onko Robinin Youtube-suosio peukaloitu?
Hesari kirjoitti asiasta 10.4. ja 11.4. VilleTolvanen.com-blogissa samaa pohtii Tuukka Temonen. Siellä on aiheesta myös vilkasta keskustelua. Aalto-yliopiston tutkijat uskovat suosion aitouteen.
Lukaise keskustelua esim. Sandssilta, Heidiltä tai Katjalta. Mitä ajatuksia tämä teema sinussa virittää?
Tämä on Katin ja Outin Sosiaalinen media tutuksi -kurssin (COM8HH003) opeblogi. Opi somea ja tutustu siihen Haaga-Heliassa virtuaalisesti. Tällä hetkellä kurssi ei ole opetustarjonnassa.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

HH some tutuksi, jonka tekijä on outikati, on lisensoitu Creative Commons Nimeä 4.0 Kansainvälinen -käyttöluvalla.
Kylläpä tunnen itseni taas hölmöksi ja jälleenjääneeksi: ed. uutinen ei ole osunut silmiini mistään. En lue iltapäivälehtiä enkä Hesaria kuin viikonloppuisin, fb/twitteriä vilkaisen vain viikolla...tässäpä pohdintaa esseeseeni.
VastaaPoistaOlen niin vanhankansan ihminen, että en välitä mainoksista - en edes huomaa niitä. Joten joku fb:n mainos jää minulta kyllä aivan huomiotta... sääli, sillä rahahan se maailmaa pyörittää.
Uskomatonta tuo "ostaminen" - tämä taas lisää uskoani oikeisiin ihmisiin ja kontakteihin, virtuulitykkäykset aitavat olla huuhaata :)