Jos tykkääjiä ei ole tarpeeksi tai videoille ei kerry katsojia, luottokortti ratkaisee ongelman. Yhdysvalloissa on noussut meteli poliittisesta nettikampanjoinnista, jossa on turvauduttu katsojien ostamiseen. Kaikki ei siis välttämättä ole sitä, miltä se ensisilmäyksellä vaikuttaa.
Pekka Pekkala kirjoittaa asiasta Helsingin Sanomissa 7.5.
Veikkaan, että tämä ilmiö on jo Suomessakin. Rahalla saa tykkääjiä ja katsojia mutta saako oikeita ostajia.
VastaaPoistaOlisipa mielenkiintoista tietää, miten paljon tätä meillä tapahtuu. Ostajien ostaminen kuulostaa jokseenkin absurdilta.
VastaaPoistaIhminen on aika usein laumaeläin, kun muutkin katsoo/ostaa niin pitäähän sitä niin tehdä. Todennäköisesti tämä on kannattavaa koska näin tehdään.
VastaaPoista