Sosiaalisen median palvelujen tunnettuus |
Sosiaalisen median palveluista käytetään (keltaiset palkit) säännöllisesti etupäässä Facebookia ja YouTubea.
Sosiaalisen median palvelujen säännöllinen käyttö |
Kartoituksen perusteella sosiaalinen media koettiin yhteydenpito- ja seurusteluvälineenä (kavereiden kanssa), facebookina, tiedon jakamis- ja markkinointikanavana, itsensä ja mieltymyksensä ilmaiskanavana, hauskanpitopaikkana ja verkostoitumiskanavana. Kurssilaisten mielestä sosiaalinen media on myös yhteistä kanssakäymistä, paikka jossa voi vaikuttaa sisältöön tai jossa ihmiset voivat kommunikoida keskenään. Sosiaalinen media koettiin myös jaettuna sivustona. Se on myös keskinäistä kanssakäymistä netin, puhelimen tai muun teknisen apuvälineen välityksellä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti